یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

صفات ملکی

برای نشان دادن مالکیت شی نسبت به انسان از صفات ملکی استفاده میشود و این کلمات همیشه قبل از اسم بکار می روند

My
Your
His
Her
Its
Our
Your
Their

مثال:
من هر روز موی سرم را شانه میکنم
I comb my hair every day

نکته:کلمه own چنانچه بعد از صفت ملکی بکار رود مالکیت را تاکید می کند

این اتومبیل مال من است(تاکید ندارد)
This is my car
این اتومبیل خود من است(تاکید دارد) This is my own car




منبع
تست و گرامر انگلیسی عباس فرزام

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق 17 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام خسته نباشید .
عجب وبلاگ ردیف و کاملی دارید خیلی به من کمک کرد .
آرزوی روز افزون برای شما و وبلاگتان دارم.
صادق همراه

سلام
مرسی
خوشحالم که بهتون کمک کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد