یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

فرق must و have to

از must زمانی استفاده می کنیم که اجبار از ناحیه خودمان باشد و حال آنکه have to اجباریست که از طرف عوامل خارجی مانند اداره؛ارتش و غیره برای ما بوجود می آید؛مثال:


من هفته ای یکبار بایستی پوتین هایم را واکس بزنم(این کاری است که خودم را ملزم به انجام آن می دانم)
I must polish my boots once a week

اگر به ارتش بروم مجبور خواهم بود هر روز پوتین هایم را واکس بزنم(اجبار از طرف عوامل خارجی)
If i join the army,i will have to polish my boots every day


در جمله اول ضرورت از طرف خود شخص است یعنی واکس زدن پوتین را هفته ای یکبار ضروری می داند و چنانچه واکس هم نزند کسی او را مجبور به این عمل نخواهد کرد و حال آنکه در جمله دوم مجبور است این کار را انجام بدهد زیرا این مقررات ارتشی است و باید اجرا گردد


مجبور هستم بروم و به مادرم کمک کنم(اجبار ناحیه گوینده و یک وظیفه فرزندی است)
I must go and help my mother because she is dying


مجبور هستم هر روز ساعت 8 در اداره باشم(اجبار از طرف اداره)
I have to be at the office at 8 o'clock every morning


منبع
تست و گرامر انگلیسی عباس فرزام

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترشرقی 19 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
مرسی سارا جون

سلام
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد