یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

ضمیر ربط whose

این کلمه که در وسط جمله بعنوان ضمیر ربط بکار می رود دارای خصوصیات زیر است:

1_ معادل (که ... ش ؛ که ... شان) در زبان فارسی است و مالکیت را می رساند.

2_ هم برای اشیا و هم برای حیوانات و انسان بکار می رود.

3_ بعد از آن همیشه اسم بکار می رود زیرا این کلمه جانشین صفت ملکی است.



مردی که خانه اش آتش گرفت شب گذشته فوت کرد
The man whose house caught fire died last night.

این همان دانشجویی است که کتابش را پیدا کردم
This is the same student whose book i found.

سگی که رنگش سیاه است متعلق به آقای رابرت است The dog whose color is black belongs to Mr Robert.


منبع
تست و گرامر انگلیسی عباس فرزام

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 1 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.mahanema.blogsky.com

مرسیییی استفاده می کنیییییم

خواهش میکنم

مهرداد 31 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این همه زبان خوندم یه کلمه دستور بلد نیستم!!!!!! بخاطر همینم نوشتنو اصلا خوب بلد نیستم.
حالا این که انگلیسیه... برا فارسی هم نمیدونم!

کلا اب منو دستور زبان با هم تو یه جوب نمیره

سلام
بله برای نوشتن اول دستور زبان رو باید یاد گرفت تا در مراحل بعدی سراغ مهارت های نوشتن رفت
من تو وبلاگم سعی میکنم تمام چیزایی که برای یادگیری زبان لازمست بیان کنم
http://ell.blogsky.com/category/cat-9

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد