یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

استراتژی های کلی برای گرامر آزمون تافل کامپیوتری

۱. با دستورالعمل ها آشنایی داشته باشید : این دستورات در تمامی آزمون های تافل کامپیوتری یکسان هستند و لازم نیست زمان آزمون را برای خواندن این دستورات صرف کنید. شما باید قبل از آزمون با این دستورات آشنا شوید.


۲. با ویژگی انطباق پذیری کامپیوتر آشنا شوید : یعنی اینکه شما با سوالات سطح متوسط شروع می کنید و آسان و سخت تر شدن سوالات بستگی به پاسخ های درست و غلطی دارد که شما می دهید.


3. دستورالعمل ها را به محض نمایش؛ رد کنید :به محض اینکه دستورات نمایش داده می شوند زمان شما آغاز میشود. شما باید از قبل با این دستورات آشنایی داشته باشید بنابراین روی دکمه ی Dismiss Directions کلیک کنید تا تمامی زمان را برای سوالات ذخیره کنید.


4. قبل از پاسخگویی به سوالات با دقت فکر کنید : شما بعد از اینکه یک سوال را پاسخ دادید باید به سراغ سوال بعدی بروید. فرصت دوباره ای وجود ندارد تا به سوالات قبلی برگردید.


5. وقتیکه جواب سوال را انتخاب کردید روی آن کلیک کنید : در این مرحله هنوز می توانید نظرتان را عوض کنید و بر روی یک پاسخ دیگر کلیک کنید.


6. ابتدا روی دکمه next بزنید سپس روی دکمه confirm answer کلیک کنید تا پاسخ شما ثبت شود : وقتی که روی دکمه ی confirm answer کلیک کنید دیگر نمی توانید پاسخ را عوض کنید و به سوال بعدی هدایت میشوید.


7. وقت زیادی را صرف پاسخگویی به سوالی که از جوابش مطمئن نیستید نکنید : اگر واقعا جواب سوالی را نمی دانید یا در مورد آن مطمئن نیستید؛ فقط یک جواب را حدس بزنید و ادامه بدهید. کامپیوتر بطور خودکار شما را به سطحی از سوالات که توانایی پاسخگویی دارید؛ هدایت خواهد کرد.


8. مراقب باشید تا از روی بی دقتی دچار اشتباه نشوید : اگر از روی بی دقتی جواب اشتباه را انتخاب کنید؛ کامپیوتر شما را به یک سطح آسان تر هدایت خواهد کرد. بدین ترتیب زمان شما هدر میرود زیرا باید وقت صرف کنید تا به سطح مناسب سوالات باز گردید.


9. زمان را با دقت بر روی نوار عنوان صفحه کامپیوتر کنترل کنید : نوار عنوان زمان باقی مانده؛ تعداد کل سوالات؛ و شماره ی سوال کنونی در بخش گرامر را نشان می دهد.


10. در آخرین قسمت بخش گرامر ؛ پاسخ ها را تصادفی حدس نزنید تا تمام سوالات را کامل کنید زیرا این کار باعث پایین آمدن نمره ی شما خواهد شد.

منبع
Longman complete course for the TOEFL test by Deborah Philips

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد