یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

Talking about daily activities = صحبت در مورد فعالیت های روزمره

Talking about daily activities = صحبت در مورد فعالیت های روزمره

211

What time do you get up every day?

شما هر روز ساعت چند بیدار میشید؟

212

I usually wake up early.

من معمولا زود بیدار میشم

213

I get up at 6 o’clock every day.

من هر روز ساعت 6 بیدار میشم

214

My brother gets up later than I do.

برادرم دیرتر از من بیدار میشه

215

After I get dressed, I have breakfast.

بعد از اینکه لباس پوشیدم ، صبحانه میخورم

216

Usually, I have a big breakfast.

معمولا صبحانه ی کاملی میخورم

217

I have juice, cereal, toast and coffee for breakfast.

من برای صبحانه آبمیوه، حبوبات، نان تست، و قهوه میخورم  

218

I leave the house at eight a.m. each day.

من هر روز ساعت  صبح منزل رو ترک میکنم

219

I get to work at nine o’clock every morning.

من هر روز صبح ساعت 9 میرسم سر کار

220

I work hard all morning.

من تمام صبح رو سخت کار میکنم

221

I go out for lunch at about 12:30.

من برای ناهار حدود ساعت 12:30 میرم بیرون

222

I finish working at 5:45 p.m.

من کارم ساعت 5:45 تموم میشه

223

I eat dinner at about 7 o’clock.

من حدود ساعت 7 شام میخورم

224

Before I eat dinner, I read the newspaper for a while.

قبل از خوردن شام، روزنامه میخونم

225

I usually go to bed at about midnight.

معمولا نیمه های شب میخوابم


منبع
english 900

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد