یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

Talking about yesterday’s activitiesصحبت در مورد فعالیت دیروز

Talking about yesterday’s activities = صحبت در مورد فعالیت های روز گذشته

226

What time did you get up yesterday morning?

دیروز صبح چه زمانی بیدار شدید؟

227

I woke up early and got up at 6 o’clock.

من زود بیدار شدم و ساعت 6 از جام بلند شدم

228

My brother got up earlier than I did.

برادرم از من زودتر بلند شد

229

Did you get dressed right away?

آیا همون موقع لباس پوشیدی؟

230

Yes, I got dressed and had breakfast.

بله لباس پوشیدم و صبحانه خوردم

231

What kind of breakfast did you have?

صبحانه چی خوردی؟

232

What time did you get to work yesterday morning?

دیروز صبح کی سر کار رسیدی؟

233

I left the house at 8 o’clock and got to work at 8:30.

من خانه رو ساعت 8 ترک کردم و ساعت 8:30 سر کار رسیدم

234

Did you work all day?

آیا تمام روز رو کار کردی؟

235

Yes, I worked from early morning until late at night.

بله از صبح زود تا اواخر شب سر کار بودم

236

At noon I had lunch with a friend of mine.

سر ظهر با یکی از دوستام ناهار خوردم

237

I finished working at 5:30 and went home.

کارم رو ساعت 5:30 تموم کردم و رفتم خونه

238

After dinner I read a magazine and made some telephone calls.

بعد از شام مجله خوندم و چند تا تلفن زدم

239

I went to bed at 11:30 p.m.

ساعت 11:30 شب رفتم بخوابم

240

I went to sleep immediately and slept soundly all night.

من سریعا رفتم بخوابم و تمام شب هم کاملا خواب بودم

 

منبع
english 900

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد