یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

درک مطلب آزمون تافل کاغذی

این قسمت شامل ۵ متن و ۵۰ سوال است. شما ۵۵ دقیقه وقت دارید تا به این ۵۰ سوال پاسخ دهید. در این بخش فقط یک نوع سوال وجود دارد :


سوالات چهار گزینه ای : سوالاتی هستند که در مورد متن داده شده هستند. یک سوال چهار گزینه ای در آزمون تافل کاغذی ممکن است در مورد ایده های اصلی؛ جزییات مستقیم اشاره شده؛ جزییات غیر مستقیم اشاره شده؛ لغات؛ و یا ایده های کلی باشد.


سوالات دارای ترتیب خطی هستند. متن ها از آسان به سخت چیده شده اند و سوالات نیز به همین ترتیب هستند.

منبع
Longman complete course for the TOEFL test by Deborah Philips

نظرات 1 + ارسال نظر
یک جراح 25 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://dr_ahmadi.mihanblog.com

سلام بسیار خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم. من خیلی علاقه به آموزش زبان در حد حرفه ای دارم و خیلی هم دنبال یه جای آنلاین برای آموزش بودم .واقعا دست مریزاد خیلی وبلاگ پر محتوایی دارین ازین به بعد من هم یکی از خواننده های دائمی شما میشم

سلام
ممنونم
منم خوشحالم که وبلاگم مفید بوده

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد