یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

English For You - EFU - Lessons English ( Beginner Level)



English for you - EFU - beginner level


این سطح برای کسانی است که تا به حال زبان انگلیسی را فرا نگرفته اند.


این مجموعه شامل ۳۰ درس است.


معلم : مولی استون (molly stone)

درس اول : از دیدن شما خوشبختم
درس دوم : حال شما چطور است ؟
درس سوم : اون شبیه چیه ؟
درس چهارم : شما اهل کجایید ؟
درس پنجم : آیا شما انگلیسی صحبت می کنید ؟
درس ششم : خانواده ی من
درس هفتم : این ها اقوام من هستند
درس هشتم :
درس نهم : کجا کار می کنید ؟
درس دهم : ساعت چنده ؟
درس یازدهم : چند شنبه هست ؟
درس دوازدهم : هوا چطوره ؟
درس سیزدهم : چه لباسی می پوشی ؟
درس چهاردهم : بدن
درس پانزدهم : موضوع چیه ؟
درس شانزدهم :
درس هفدهم : در مورد مبلمان منزلتان بگو
درس هجدهم : من گرسنه ام
درس نوزدهم : چه ورزش هایی میتونی انجام بدی ؟
درس بیستم : دیروز چیکار کردی ؟
درس بیست و یکم : چیکار میخوای انجام بدی ؟
درس بیست و دوم : دوست داری بری به ... ؟
درس بیست و سوم : تعطیلات من
درس بیست و چهارم : چگونه سفر می کنی ؟
درس بیست و پنجم : چگونه به آنجا می روی ؟
درس بیست و ششم : از من سوال بپرس
درس بیست و هفتم : نمی دونم
درس بیست و هشتم : دوره ۱ (درس ۱ تا ۹)
درس بیست و نهم : دوره ۲ (درس ۱۰ تا ۱۸)
درس سی : دوره ۳ (درس ۱۹ تا ۲۷)

نظرات 1 + ارسال نظر
توماس 24 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

چطوری دانلود کنم پس

تو قسمت درباره من وبلاگ سمت راست
دو تا سایت معرفی کردم که از اونجا میتونید دانلود کنید
چون این فایلا بعد از یه مدت از کار میفته بهتره تو خود سایت مبدا دانلود کنید و مشکل احتمالی رو مطرح کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد