یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

۷ نکته برای موفقیت در listening آیلتس


بخش LISTENING در آزمون از چهار بخش تشکیل شده است که در هز بخش باید به ده سوال پاسخ داد. در زیر راهکارهایی برای موفقیت در این بخش از این آزمون بین المللی و معتبر آورده شده است. برای مشاهده کامل نکات به ادامه نوشته بروید.

۱- دستورالعمل سوالات را به دقت بخوانید و از نگاه گذرا به آن خودداری کنید. همیشه این دستورالعمل ها با آنچه که در تمرینات و تست های قبلی انجام می دادید یکی نیست!





۲- سعی کنید تا آنچه که گوینده در حال صحبت است را پیش بینی کنید. این کار نیاز به تمرکز بالایی دارد. البته در زبان مادری فرد این امر ساده است ولی در انگلیسی کار به مراتب سخت تر است!



۳- به یاد داشته باشید که اگر خواهان نمرات بالایی هستید به هیچ عنوان بخش های اول و دوم را با اشتباهات پیش پا افتاده از دست ندهید! گاهی اوقات بی دقتی باعث از دست دادن امتیازات این قسمت که ساده تر از بقیه بخش هاست می شود!


۴- اشکالات کوچک املایی باعث کم شدن نمره می شود لذا به املا کلمات دقت بیشتری کنید تا از این قسمت ضربه نخورید!


۵- اگر فکر می کنید موضوع مطرح شده کمی پیچیده و مشکل است و یا گوینده با سرعت بالایی حرف می زند اصلا وحشت نکنید! ریلکس باشید و تمرکزتان را بیشتر کنید.


۶- به طور همزمان بخوانید ، بنویسید و گوش دهید! البته این مهارت چندان ساده به نظر نمی رسد ولی با تمرین و تکرار قابل انجام است!


۷- و نکته آخر این که ،از آنجایی که در آزمون آیلتس نمره منفی وجود ندارد هیچ سوالی را خالی نگذارید!


منبع مطلب:
وب سایت موفق آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد