یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

7 روش برای یادگیری راحت زبان


1- قبل از شروع به مطالعه خود را به آرامش کافی برسانید. گوش دادن به موسیقی های بدون کلام میتواند شما را به آرامش نسبی برساند.

گوش دادن به موسیقی بی کلام برای آرامش

2- هرگز میزان یادگیری خود را با میزان یادگیری دیگران مقایسه نکنید. هر انسان دارای ویژگی های فردی و استعدادهای خاصی است که ممکن است باعث تفاوت وی با دیگران در زمینه یادگیری شود.

میزان موفقیت در بین افراد متفاوت است

3- ترس از اشتباه را از وجود خود بیرون کنید. یکی از مهم ترین عوامل عدم موفقیت در صحبت کردن یا نوشتن به زبان انگلیسی ترس از اشتباه است چرا که مانع تمرین و تکرار زبان آموز می شود.

اعتماد به نفس در حین صحبت کردن یا نوشتن متن


4- در صورتی که به کلاس مکالمه می روید، به استاد خود اعتماد داشته باشید. به یاد داشته باشید که بیشتر اساتید زبان، خود زبان مقصد را به عنوان زبان خارجه آموخته اند، و در نتیجه اشتباهات کوچک از سوی آنان غیر طبیعی نیست. اگر استاد شما تاکید خاصی روی مطلب خاصی دارد، حتما توجه لازم را داشته باشید.

اعتماد متقابل به استاد موجب یادگیری بهتر

5- از همان ابتدا به دنبال آشنایی با فرهنگ زبان مقصد خود باشید. این کار در بلند مدت تاثیر فراوانی در یادگیری شما خواهد داشت.

فرهنگ زبان مقصد بسیار مهم در یادگیری زبان

6- سعی کنید دستور زبان را در غالب مکالمات روزمره بیاموزید و به دنبال یادگیری دستور زبان به صورت جداگانه نباشید. فراموش نکنید که یادگیری دستور زبان با هدف مکالمه به زبان مقصد است، پس باید به عنوان پلی برای یادگیری بهتر مهارت های زبانی استفاده شود.

یادگیری دستور زبان در غالب مکالمه

7- سعی کنید با چسباندن پوسترهایی از بناهای تاریخی و غیره محیط اتاق خود را به فرهنگ زبان مقصد نزدیک تر سازید. مجلات و کتاب های انگلیسی زبان (مناسب با سطح زبانی خودتان) تهیه نموده و مطالعه کنید.

محیط پبرامون خود را پر از وسایلی کنید که زبان خارجی را به یاد شما می آورند.



دهکده زبان/گرد آوری: گروه دانش وتکنولوژی سایت تبیان زنجان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد