یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

اصطلاحات شماره 105

Go blank / Blank out = مغز کسی کار نکردن، یک مرتبه همه چیز را فراموش کردن، نا خوانا بودن


Beneath one's dignity = کسر شان بودن ، برای کسی افت داشتن



I’m pushing 22
من در آستانه 22 سالگی هستم.


She's the breadwinner of the family.
او نان آور خانواده است.




1- I hate going to the dentist, but I suppose I'll just have to bite the bullet.

2- I wanted to tell him exactly what I thought of him, but I had to bite my tongue.

3- I only asked if I could help - there's no need to bite my head off.

4- She put the bite on her mother for a hundred bucks.

1-از دندانپزشکی رفتن متنفرم، اما فکر میکنم باید بسوزم و بسازم (تحمل کنم) .
2-میخواستم بهش بگم که دقیقا چطور در موردش فکر میکردم اما مجبور شدم حرفم رو بخورم(= جلوی زبونم رو بگیرم).
3- من فقط پرسیدم که میتونم کمک کنم – چرا پاچه میگیری؟!
4- برای صد دلار به مادرش اصرار کرد(= مادرش رو کچل کرد = به مادرش فشار آورد)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد