یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

صحبت در مورد سلامتی و خانواده

Health – Family
اگر کسی خیلی پیر ولی سالم باشد معمولا چنین جملاتی برای توصیف به کار می برنند
"My grandfather can’t move that much because of leg pains. But besides that, he is very healthy."

"She’s quite healthy for her age."
"My mother always complains about some pain, but the doctor can never find any wrong with her."

"My grandmother is in a nursing home. She’s pretty healthy but can’t walk that well."
جملاتی در مورد سلامتی کودکی که تازه به دنیا آمده است
"I just had my baby."
"Oh really? Is the baby healthy?"
"He’s a healthy little boy."
"I’m so blessed with healthy children."
"I’m so happy that my children are all healthy."
"I wish I was rich, but I can’t complain. I have a job, my children are healthy, and most of all, we are all happy."

بعضی اوقات در خانواده وفامیل افردی بیمار می شوند وسلامتی خود را از دست می دهند
جملاتی در این مورد

"My uncle died from stomach cancer. The doctors say it is mostly hereditary but I think it was due to all the spicy food he ate."
"My father is very unhealthy. He says it is because he didn’t take care of his body when he was young."
"My sister is always sick. I’m really concerned about her health."
"My brother is tired all the time. I think he is unhealthy."


منبع
http://salamzaban.com

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 27 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام روزتون بخیر

دستتون درد نکنه آقای دکتر عالی بود دو روز دیگه امتحان واژه شناسی دارم نمیدونستم چه خاکی تو سر خودم بریزم مطالبتون خیلی کمکم کرد ممنون

سید علا سبزپوش 2 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.math2easy.com/

بسیار جالب بود این مکالمه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد