یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

جملات انگلیسی در مورد بازی شطرنج

 http://elldownload.persiangig.com/Pic/Learn-English23.png

جملات زبان انگلیسی در مورد بازی شطرنج

 

Chess


در این پست اصلاحات و جملات کاربردی انگلیسی، در بازی شطرنج عنوان شده است.



1- من شطرنجم خوب نیست.

I’m hopeless/ bad at playing chess.

 

2- باشه، من مهره سیاه بازی می کنم.

Ok, I will play the black pieces.

 

 

3- شاه را فقط یک خانه می توانی حرکت بدهی.

You can only move the king a space.

 

4- حرکت کردی؟

Have you moved?

 

5- نوبت تو است که حرکت کنی.

It’s your move / turn.

 

6- من وزیر را گرفتم و تو هم قلعه مرا.

I took the queen and then you took my rook.

 

7- به زودی تو را کیش و مات می کنم.

I will put you in check soon.

 

8- می تونی وزیر را بیاوری جلوی شاه تا از کیش خارج شوی.

You can get out of check by moving your queen in front of the king.

 

9- باید اسب یا فیل را حرکت بدهی.

You have to move either the knight or the bishop.

 

10- حالا این سرباز را می گیرم و کیش و مات.

Here I take this pawn and you are checkmate.

 

11- فکر کنم پات باشد. (مساوی شدیم.)

I guess we are stalemate.

 

12- معمولا در شطرنج مرا می برد.

He usually beats me at chess.

 

13- در شطرنج کسی حریف او نیست.

No one can match her at chess.


irlanguage.com

نظرات 1 + ارسال نظر

راز کسب درآمد فوق العاده از اینترنت
/////////////////////////////////////////////
1 »»» تصمیم بگیرید
2 »»» کار کنید
3 »»» پول بگیرید
ما تمام راهکارهای کسب درآمد را برایتان آماده کرده ایم
بدون کلیک کردن
بدون زیر مجموعه گیری
درآمد ماهیانه داشته باشید
برای اطلاعات بیشتر و تهیه بر روی لینک وبسایت کلیک کنید
http://upshoping.mihanblog.com/post/48

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد