یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

چرا معلم من در کلاس بزرگسالان از سرگرمی استفاده می کند؟(بخش دوم)

  اشاره:

دوم از مقاله استاد رفیعی در مورد استفاده از بازی و سرگرمی در آموزش زبان انگلیسی

نتایج بد برای استفاده از سرگرمیها در یک کلاس بزرگسالان


1- وقت کشی- زمانی که دانش آموزان بتوانند بطور معمول به چیزهایی دیگر اقدام کنند، یک سرگرمی خوب برای

یادگیری زبان، یک هدف روشن و پایانی دارد . اگر فکر می کنید وقتی این دو چیز صحیح نباشد، معلم شما را وادار به

بازی با سرگرمیها کند، بطور مثال با وادار کردن شما به بازی با یک سرگرمی برای اولین بار یک نمره کامل بگیرید،

سپس از مدیر مدرسه بخواهید تا معلمین بتوانند بطور روشن دلیلی برای هر سرگرمی قبل از اینکه از شما بخواهند

آن را بازی کنید، توضیح دهند. 


2- یادگیری مانند کودکان- اگر چه بزرگسالان می توانند چیزهای زیادی از کودکان یاد بگیرند که چگونه می توانند

بطور طبیعی زبان بخوانند، مغز بزرگسالان با بچه ها فرق زیادی دارد و کلاسی که بچه ها را وادار می کند که زبان را

سریع یاد بگیرند ، معمولا کلاسی نیست که بدون تغییراتی برای بزرگسالان کاملا مفید باشد. اگر به نظر می رسد

که معلم شما بر این باور است که شما باید مثل بچه ها یاد بگیرید ، پس ارزش آن را دارد که از او بخواهید تا فلسفه

آموزش زبان را برای شما شرح دهد.


3- معلم می خواهد چیزهای جدید را مورد امتحان قرار دهد- این یک موضوع مشکلی است که کسی را به

عنوان یک معلم که همیشه عقاید جدیدی را امتحان می کند تا کلاس را جالبتر و بهتر کند ، معمولا یک معلم خوب می

شود را محاکمه کنیم. اما همیشه این معنی را نمی دهد که سرگرمی جدید امروزه برای شما بهترین امکانات را

فراهم کند. اگر فکر می کنید معلم با کلاس شما بسیار به صورت آزمونی کار می کند، یک روش خوب برای دسترسی

به این امر آن است که حدس بزنید با متونی مانند“ من واقعا از ... لذت بردم   ” و “ قبل از امتحان آیا می توانیم

دوباره... ” ؟ چه چیزهایی را دوباره انجام می دهید تا خوشحال شوید.


4- برای معلم تفریح است-  معلمین هم انسان هستند و می خواهند بعضی وقتها در شغل خود تفریح داشته

باشند ، اما معلم تنها کسی است در کلاس  و اگر اکثریت دانش آموزان موافق باشند که یک سرگرمی بی فایده

است، شاید وقت خوبی برای شما باشد که سریعا سرگرمی را تمام کنید و نشان دهید که می خواهید با باز کردن

کتاب و غیره کاری انجام دهید.


5- معلم فکر می کند که چهره های خندان نشان از دانش آموزان شاد می باشد-  معلمین  وقتی  می

بینند دانش آموزی لبخند می زند  و یا می خندد و در سرگرمیها شرکت می کند ، در مورد آن سرگرمی بعدا شکایت

می کند  یا اینکه سرگرمیهای زیادی در کلاس وجود دارد، متعجب می شوند. اگر از سرگرمیها لذت می برید ولی فکر

می کنید که مفید هستند، به جای اینکه به او بگویید که “ سرگرمی را دوست ندارید ارزش دارد که دقیقا این کار را

به معلم شرح دهید” .


6- معلم نمی داند چه کار دیگری انجام دهد-  بسیاری از معلمین زبان انگلیسی آموزش دیده اند که از

سرگرمیها استفاده کنند ، اگر  مدرسه به آنها بگوید که انها را قطع کند برای انها بسیار مشکل خواهد بود که به

روشهای جالب  و تشویق کننده تمرینات زبان فکر کنند. اگر شما برای انجام کارهای دیگر عقیده بخصوصی دارید، بطور

مثال چیزهایی که در کلاسهای دیگر انجام می دادید، پیشنهاد این کار به معلم یا مدیر مدرسه ممکن است به انها

کمک کند با عقاید مناسب ذکر شود.


منبع: سرزمین زبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد